Pagani се произвежда от малка италианска фабрика, основана от Орацио Пагани, италианец от аржентински произход, чието първо творение е суперавтомобилът Zonda. Оригиналът се счита от мнозина за съвършен, заради огромното внимание към детайла, докато Пагани не пуска на пазара Zonda ‘F’ и Zonda F ‘Clubsport’ и се очаква дори по-съвършена версия през 2009 г., наречена C9.
Запалването е също толкова ефектно колкото изглежда – натиснете бутон на върха на лоста за скорости и ще чуете рева на двигателите, който е достатъчно силен за да събуди целия град.
Pagani Zonda F Clubsport има 650 конски сили и ускорява до 100 км/ч за 3,6 секунди. Съотношението между тежест и мощност е 1,89 кг/конска сила, същото като на Bugatti Veyron, но той е с 351 конски сили и 700 кг отгоре и е по-тромав на завоите.
Максималната скорост на Zonda F ‘Clubsport’ е над 346 км/ч. Двигателят е 7,3-литров с 12 клапани. Спирачките са карбонови керамични Brembo.
Запалването е също толкова ефектно колкото изглежда – натиснете бутон на върха на лоста за скорости и ще чуете рева на двигателите, който е достатъчно силен за да събуди целия град.
Pagani Zonda F Clubsport има 650 конски сили и ускорява до 100 км/ч за 3,6 секунди. Съотношението между тежест и мощност е 1,89 кг/конска сила, същото като на Bugatti Veyron, но той е с 351 конски сили и 700 кг отгоре и е по-тромав на завоите.
Максималната скорост на Zonda F ‘Clubsport’ е над 346 км/ч. Двигателят е 7,3-литров с 12 клапани. Спирачките са карбонови керамични Brembo.